Wij zoeken een Accountmedewerk(st)er

Voor de uitbreiding van ons team zoeken wij een Accountmedewerker
Om ons team verder te versterken zijn wij op zoek naar ambitieuze en enthousiaste collega’s. Als Accountmedewerker bij Annonu ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van de basisadministratie voor diverse opdrachtgevers. Ben je toe aan een nieuwe uitdaging én heb je ervaring in een soortgelijke functie? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Wat ga je doen 

  • In teamverband mede verantwoordelijk zijn voor de gehele basisadministratie van onze opdrachtgevers.
  • Het zelfstandig inboeken van administratieve bescheiden, (bank,. inkoop- en verkoopfacturen)
  • Het zelfstandig opstellen en verzenden van verkoopfacturen
  • Onderhouden van telefonisch contact met klanten en instanties
  • Debiteurenbeheer; het actief benaderen van klanten die niet op tijd betalen
  • Crediteurenbeheer; het voorbereiden van de betalingen
  • Opstellen van debiteuren rapportages
  • Het (mede) opstellen van BTW aangiften

Wij zoeken iemand die

  • Beschikbaar is voor 32 of 40 uur per week.
  • HBO werk- en denkniveau, maar beschikt minimaal over een afgeronde opleiding MBO-BA niveau 4
  • Zelfstandig is, gestructureerd is, van aanpakken houdt en communicatief vaardig is
  • Het leuk vindt om in teamverband te werken
  • Ervaring heeft met EXACT Globe (is een Pre)

Wat bieden wij

  • Salaris aansluitend op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • Afwisselende en verantwoordelijke functie binnen een hecht team.
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Ruimte voor zelfontwikkeling