Onze uitzendbranche experts
Nog belangrijker dan de speciale uitzendsoftware is de begeleiding door een Annonu backoffice expert. Onze backoffice experts bieden je ondersteuning bij je dagelijkse werkprocessen, zoals het opmaken van arbeidsovereenkomsten voor je interne medewerkers of het opstellen van de uitzendovereenkomst voor je uitzendkrachten. Daarnaast helpen zij jou ook bij het opstellen van je klantovereenkomsten. Zij lichten je in over de laatste brancheontwikkelingen en regelgeving.
Maar onze backoffice service bestaat ook uit het adviseren over juridische vraagstukken en CAO – bepalingen. Ook afdrachten richting de Belastingdienst en pensioeninstanties worden allemaal voor je geregeld. Kortom, wij nemen alle administratieve rompslop van je over.
Wij houden van duidelijke afspraken. Wij werken met servicepakketten die je tussentijds zonder veel gedoe kunt aanpassen aan jouw wensen.
Met de servicepakketten Basis service of Full service bepaal je zelf welke service het beste bij jouw wensen passen. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen om alleen salarisadministratie en de facturatie uit te besteden. Je kan er ook voor kiezen om je hele backoffice aan ons uit te besteden. Hierdoor heb je geen accountant of interne boekhouder meer nodig.
De keuze is aan jou. Samen stellen wij een optimale werkverdeling vast in een samenwerkingsovereenkomst.
Wij zijn ons zeer bewust van de vele kosten die uitzendondernemers moeten maken. De meeste van onze processen zijn geautomatiseerd hierdoor kunnen wij jou een aantrekkelijke prijs bieden.
Samenwerken met Annonu betekent voor jou:
- Ontzorgen financiële,- en salarisadministratie
- Samenstellen van belastingaangiften en jaarrekeningen
- Inzicht in de behaalde financiële resultaten
- Bewaking voorfinanciering uitzendkrachten
- Beperken van de debiteurenrisico’s
- Begeleiding bij een ABU of NBBU lidmaatschap
- Begeleiding bij NEN of CAO controles
- Professionele arbeids- en klantcontracten
- Zekerheid van juiste hantering wet- en regelgeving
- Compliance op CAO, Wet DBA
- Tijd voor focus op klanten en kwaliteit
- Waarborging WAADI (Wet Allocatie Arbeidskrachten Door Intermediairs)
- Klantgerichte en proactieve dienstverlening